YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, June 28, 2012

ber-BLOGGING .


hobi baru saya ,
adalah update blog ,
ini kerana ,
saya dah x bole nak berlaman social , &
saya dah lame x update blog ,
hari ni saje saya dah update 3 new post ,
rajin x saya kawan kawan .

orang selalu ny ,
share cerita kat laman social ,
tp , aku malu n x hot ,
nty x dapat perhatian lg awok segan ,
so , better ak update kat blog .
orang tak layan pun x heran ,
ade aku kesah ?!

niat aku nak ber-blogging ni ,
cume satu , 
nak share perkare yg ber-manfaat dgn korang ,
kalau x manfaat , abaikan oke ,
tu sekadar nukilan aje ,
aku da addict nak menaip panjang panjang ni ,
ntah , ape yg best , 
aku pun x faham .
blank n blurr !

dah , 
enough dgn repek repek aku ni ,
aku x de cerita laka laka na share ,
ape pun ,
ni hasil air tangan aku sendiri ,
bukan replika .
ade faham kaa ?

No comments:

Post a Comment