YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, July 4, 2012

saya SAYANG dia ?!!

ade bnde aku na story-mory ,
ni kire koleksi cerita sedih aku ,
aku x tahu cam ne ,
na buat dia faham perasan aku ,
yang aku ni betul betul sayang dia ,
aku x nak dia sakit ati n tluke lagi ,
aku dah cube avoid bnde bnde alah ni ,
tapi , tu ahh ,
nasib x selalu menyebelahi kite .

pasal kawan nanti jadi lawan ,
aku sayang dia ,
SUMPAH !

aku dah x nak orang lain ,
aku x nak dia pk bkn bkn ,
pasal mbe dia tu ,
tp , mbe dia ni sengal gk ehh ,
x serik serik dgn ape yg da jadi hari tu ,
aku dah lahh maki dia teruk teruk ,
rase bersalah pulak ,
tp , skrg x dah ,
sbb duk sllu kacau idop aku ,
aku x nak laki aku pk bkn bkn ,
aku dah janji dgn dia ,
nak berubah & x buat perangai dah .

aku x kan mungkir janji dah ,
sebab aku x sanggup nak tgk HIM nges ,
rase bersalah menyelubungi diri ,
aku x kan maafkan diri aku ,
tambah lagi kalau pasal orang ke-3 .

sudah lahh wehh ,
jage kawan aku lek lok ,
jgn sakiti dia ,
jgn kacau aku ,
sbb , pd dia & dia ,
kau & aku sahabat ,
jgn nodai kpercayaan yg org da bg ,
aku x mgkn beralih arah ,
kerna , hati aku mmg milik dia sorg ,
selama ny ,
kita mmg x bole na be fren ,
sebab , bnyak hati akan terluke ,
persamaan x mjanjikan ape ape ,
aku akan cube utk pertahankan ,
ape yg aku punye skrg ,
biar lahh ,
aku terpaksa terluke lagi ,
sebab yg indah x selalu berpanjangan ,
walaupun orang selalu kate .

' lebih baik tinggalkan orang ,
utk orang yg sayang kita ,
jangan mengharap ,
kbahagiaan datangnya ,
dari orang yg kita sayang.'

tapi , pada aku ,
aku x kesah semua tu ,
semua orang ade pasang surut ny ,
aku redha ,
aku hanye manusia biase ,
x lepas dari dugaan n cabaran ,
ape yang penting ,
aku hanye perlu bersabar & terima ,
ape pun aku syg & percayakan dia ,
kate kate orang ,
aku x nak dengar & tahu !

KUALIFF

No comments:

Post a Comment