YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 18, 2013

jauh DIMATE dekat DISKYPE .


situasi cam ni blaku pabila ,
dia sedang study ,
yess !
aku akan teman dia ,
x kire la on skype or on call .

tiap kali dia study confirm ak teman ,
x kesah la dia kat mane sekali pun ,
walau pun ,
duduk kat fon dgr je dia ,
x bercakap pun x kesah .

tu buat aku tenang dan bahagia ,
sebab ,
aku masih mampu utk rase dekat dgn dia ,
teman dia walaupun terpisah oleh jarak ,
jarak bukan lagi satu masalah ,
aku rase sentiase dekat dgn dia .

dia tak pernah marah ,
aku kacau dia study or lepak ,
aku suke dgr dia buat ape ,
kesian kat teted .

chi buat camtu ,
sebab chi sayang ted ,
bukan nya x caye ,
chi cume na senangkan hati chi ,
nak ted ade selalu dgn chi .

heart robot heart 

No comments:

Post a Comment