YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 21, 2013

hes GONE .


entry kali ni , 
nak cerita pasal my super duper PAPA .

on my birthday ,
18th MAY 2013 ,
dia meninggal ,
sumpah , 
waktu tu on the way nak g tgk dia ,
kat HRPB .

aku mmg na g tgk dia awal ,
na beli kek ,
then , na blow of candle dgn dy ,
sbb , da bg tau dia da ,
tp , otw tu ,
ak dpt call mengatakan ,
dia dah pergi .

sumpah tersentak n terkedu ,
ak baru na laksanakan hajat ,
harap dia mampu rase kek yg aku beli tu ,
tp sayang ,
aku x sempat nak buat pe pun ,
tgk dia pun x sempat .

menyesal pun ade ,
ya allah , 
ak belum bersedia ,
walaupun aku jage dia kat hosp ,
teman dia sgle ,
aku tetap harapkan dia sembuh ,
dan  berkumpul semula ,
aku dpt rse kan dia masih ade harapan .

tapi ,
tuhan lebih berkuase dan sayangkan dia ,
aku menangis bagai ,
belum tentu dapat pulangkan dia .

' ya allah ,
kau lindungilah ayahku ,
tempatkan dia dikalangan org org b'iman ,
jauhi dia dr azab seksamu . '

aku sayang sgt kat abah ,
aku x sangke dia dah pergi ,
meninggalkan kami semua ,
cepat mase berlalu ,
dia pergi dgn tenang ,
semua urusan pun mudah dan berjalan lancar ,
alhamdullilah ,
aku akur dan redha .

adik akan selalu igt dan rindukan abah ,
abah adalah bapa yg terbaik ,
bg sepenuh kasih syg dan didikan ,
i <3 u papa .


No comments:

Post a Comment