YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, March 18, 2013

aku BERSALAH .

aku tahu ,
dalam hal ni , 
aku bersalah .

aku dah hampekan harapan ,
kedua ibu bapa aku ,
dorg dah berkorban macam macam ,
untuk kesenangan aku belajar ,
dorg sanggup bersusah payah ,
untuk penuhi semua permintaan aku.

tapi ,
aku gagal ,
laksana tugas aku sebagai anak yang baik ,
belajar rajin rajin ,
seperti yang dorg harapkan .

aku sememangnya ,
dah gagal ,
untuk berikan mereka yang terbaik ,
aku tahu ,
aku je lah harapan dorg yg tinggal ,
tapi , 
aku dah musnahkan ,
aku tak tau camne na berhadapan dgn dorg ,
nak bagitau dorg ,
kalau aku terpaksa extand ,
bukan sebab aku fail ,
aku terpaksa mintak hold ,
atas salah yang aku dah buat dr awal ,
kesan yang aku hadapan adalah skrg ,
disaat saat akhir .

bibir aku semamangnya ,
x mampu nak cakap kat dorg ,
aku dapat rasekan ,
akan ade airmate yang akan mnitis ,
aku x sanggup ,
aku sememangnya ,
minta maaf kepada kedua ibu bapa aku .

ni salah adik mak abah ,
adik minta maaf sgt ,
adik syg sgt kat mak abah .


No comments:

Post a Comment