YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 4, 2013

i MISS the old HIM .

aku nak dia yang dulu ,
yang amat sgt care pasal aku ha ,
bkn ny buat x endah je kat aku ,
sakit hati tau x .

cam insan terabai je ,
terasa tahu ,
errr , sakit sakit sakit hati .

dulu , 
sllu rase im a the top ,
dia sllu dahulukan saya ,
sekarang , 
dia dah x macam dulu .

i mean ,
dulu waktu tahun pertama kita ,
i hope our 2nd year ,
u goin to change ,
but , seem not ,
nothing miracle happen ,
god , im not strong n tough .

do change him back ,
like first time i met him ,
a guy that make me fall in love ,
cause of his kindness ,
sorg yg sgt pyabar ,
mementingkan sy dlm hidupny ,
yang sgt sayangkan saya ,
amek berat dan care pasal sy ,
jage hati saya :) .

saya tahu , 
awak berubah sbb saya ,
saya buat awak teruk sgt ,
saya menyesal sgt ,
sy betul betul menyesal ,
sy dah berubah utk awak ,
sy nak bahagiakan awak ,
sy xnak awak terluka dah ,
tapi ,
jauh disudut hati sy ,
saya harapkan awak yang dulu ,
tolong pulangkan dia , YA ALLAH .

KUALIFF BIN AZMAN .



No comments:

Post a Comment