YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, September 18, 2013

DUGAAN terus melanda

apalah nasib aku ni kan . aku pun tak tahu la , kenapa aku rase malang sangat . kenapa aku boleh terjerumus sampai camni sekali ?
ap lahh salah aku sampai aku kenapa lalui kesakitan yang semacam ini . sumpah aku mmg dah tak sanggup , aku tak larat nak merayu lagi , supaya kau tahu jage hati aku . aku x nak memaksa . tp , tolong lah treat aku elok elok . did i deserve this ? kau suke sgt anggap semua bnda remeh sampai hati aku pun kau main mainkan . jujur aku tau aku mmg suke marah marah , tak tahu sabar . act , bile aku buat sesuatu tlg hargai aku . aku x nak pun pujian atau balasan dr kau . cukup kau said 'THANKS' pun da cukup bermakne . ni tidak , kau suke sgt tunjuk ego kau . sayang , kenapa syy yg selalu kena rase sakitnya , kenapa saya kene dapat layanan mcm ni dari awak , kenapa awak x penah pk utk jage hati sy , tak tahu nak hargai pengorbanan saya . apa apa sy yg kene cari awak pe smue . tp awak , awak tetap layan saya mcm tu . saya penat nak tunggu awak berubah . saya nak awak yg saya kenal dulu . saya dah penat sgt menanti awak sedar yg sy betul betul syg kan awak . minta sgt awak jage hati saya . awak tak suke kite gaduh , tp , awak yg suke cari gaduh dan buat saya marah kat awak . then , sy yg kene cari dan pujuk diri saya sendiri . kenape bukan awak , yg jadi penawar kesedihan sy ? ni tidak , awak seronok seronok dan saya kat sini duk tunggu , pk kan awak . mana perginya perasaan awak . kalau saya tau sakit bercinta macam ni , takkan sesekali saya biarkan diri sy sakit dan terus disakiti . bile saya sakit awak tak ada , awak hilangkan diri bahkan bharap saya yg cari awak . klu saya tak contact awak pun senyap dan tunggu saya , tak pernah nak mulakan conversation . we been 3 yrs , 2 tahun da saya tgu awak utk berubah . malangnya , saya hanya berharap dan itu sia sia . saya dah puas menangis sebab dah lalu nak menitis lagi . klu awak tak mampu hargai sy , terus terang , jgn seksa sy lagi . saya tak tahu nak buat apa lagi , saya buntu . kalau saya cakap cakap kat fon , marah awak , saya tahu awak tak dengar dan tak mau nak dengarkan . atleast , sy lega sbb saya dah luahkan . saya tulis sbb sy x nak pendam apa apa . supaya sy tenang dan tak ingat dah perbalahan kita . saya memang kene kuat kan diri saya , untuk tempuh smue ny . sbb , saya syg sgt hubungan kita dan saya aku terus telan kepedihan dan kesakitan . janji saya masih ada awak dan awak sy punya . ya allah , aku terlalu syg kan insan yg bernama #KUALIFF AZMAN jaga dia untuk aku . walaupun aku penat , aku takkan berputus asa . aku tetap akan mendampingi dia . sehingga dia yang ingin melapaskan aku . aku redha klu itu permintaan dia . 

No comments:

Post a Comment