YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, September 22, 2013

HARD time began

aku sedang menjalani hari hari yang sukar ,
tiap hari aku skrg , 
aku hidup dgn imaginasi aku sendiri ,
aku terpaska buat camni ,
untuk aku lupe kan kau .

memang sukar hari hari yang aku akan tempuh ,
tapi , aku kene kuat mengenangkan ,
apa yang dah terjadi ,
tu yg mbuatkan aku bangkit ,
aku dah cukup bersabar ,
aku dah cukup berubah ,
aku dah cukup jage hati kau .


bila , aku minta sesuatu ,
aku mmg x nak benda tu terjadi ,
itu sgt bermakna ,
tak semua benda aku membantah ,
tapi , klu aku mbantah itu bermakna pd aku ,
sayang nya , kau buat ,
walaupun berulangkali aku pesan ,
x cukup dgn itu ,
kau tipu dan sanggup biarkan aku .

ternyata bkn hati aku yg cukup pntg utk kau jage ,
aku dah taknak disakiti bpanjangan ,
aku melangkah pergi ,
adalah kerna aku benar benar sakit ,
aku terpaksa pergi ,
mmg berat , sbb ,
aku terlalu syg kn kau ,
tapi , x de gunenya aku uutk bersama kau ,
klu permintaan aku pun kau x dpt na tunaikan ,
hati aku pun x dapat kau jage ,
biar aku terluke dan terseksa skrg ,
aku menangis sepuasnya ,
aku rindu kan kau .

klu boleh ,
saat ni , 
aku nak sgt dgr kau ,
kite dah skype ape semua ,
maaf , aku tak kuat utk haddapi kau ,
aku lemah sgt bile dgr atau lihat kau ,
sehari aku dop tanpa kau ,
semacam beban yang tersangat besar utk aku ,
betapa aku sangat rindu kan kau ,
aku nak sangat dengar suare kau ,
aku akan rendu kau ,
aku x kan lupe kan pgln kite ,
comel sgt , ' TED CHI '
lain drpd yg lain ,
dodoi mmg x dpt dah , :)

No comments:

Post a Comment