YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, September 22, 2013

kenapa SEDIH ?

aku terbaca satu article ni ,
dan buat aku sgt tersentuh ,
apa yang aku fikirkan adalah dia ,
aku berharap hubungan kami pergi jauh ,
dia yg terakhir utk dampingi aku ,
menjadi imam ku .

ni lahh article yg aku bace :
 
Ceritera mlm sedih :')

::seorg kkasih yg iklas,x punye ape ape hnya seorg yg sderhana,mampu mmbuat kekasih nye tersenyum wlu pun hati nye mnangis..**tiap mlm ia mlihat tanda2 kmatian ade pd dye,dye dpt rase suda smpai masa nye dye akn mnggal kn ibu bapa kluarga dn bakal suami nye tiap mlm ia tulis diari tentng kluarga dn bakal suami nye..
**ingat wktu awk jatuh itu tanda Allah syg awk **ingat jgn pnah ptus asa itu bkn awk **ingat sy x penah x syg awk tp sy bediam utk awk slesa ble sy xde nnti **ingat klu sy pergy,cri la pganti yg mmpu mmbuat awk tersenyum wktu awk susah dn senang **ingat wlu pown sy x mmpu menggenggam tgn awk dn mmbawa awk diatas plamin idaman kite dn bgambar sme,tp sy gembira setiap gambar awk bsama sy sbelum ni semua ade syuman awk itu suda memadai..
::Lelaki yg dia gelar sebagai bakal suami nye terduduk diam dn tersedar semua impian gadis itu semua ade pd nye.. **ingat hargai mreka yg buat kamu tersenyum..sy bsyukur Alhamdulillah 
    

No comments:

Post a Comment